"הגלולה" בפייסבוק:

יום שני, 5 במאי 2014

המדינה שלי


מדינה יקרה, בעוד מספר שעות יחלו חגיגות יום ההולדת שלך וכמו בכל יום הולדת של אדם קרוב ואהוב אני רוצה לברך אותך ולהוסיף גם את איחולי לעתיד.


נוצרת על ידי עבודה קשה, ערכיות ואהבה, אך גם חושלת באש, כבשן, דם ומוות. ידעת שנים טובות יותר ופחות ודרך עקשנות בלתי פוסקת ודבקות במטרה את עומדת היום עם ראש מורם וחוגגת את יום הולדתך ה-66.

את מובילה בתחומים רבים. מעצמת רפואה, חקלאות וטכנולוגיה. את ניצבת מעל שכנותייך כמעט בכל מדד, כמדינה מערבית במזרח התיכון, ואת ממשיכה תמיד בתנופת הפיתוח. במהלך שנות קיומך, הפכת אזור שומם למרכז תרבותי וטכנולוגי. בנית כבישים, גשרים, גורדי שחקים והפרחת את השממה.

הבאת את עקרונות החופש והדמוקרטיה למזרח התיכון, בשביל ללמד את שכנינו שדמוקרטיה יכולה להוביל להצלחה. לגרום להם להבין שחירויות וזכויות אדם הן יותר מסתם מילים מכובסות, הן נקודות מבט המשליכות על כל היבטי החיים, ודרך שמירה עיקשת עליהם (וכמובן שתמיד אפשר להשתפר) אפשר להגיע לאושר ולהצלחה.

אני מאחל לך שתמשיכי להוביל, בעיקר בתחומים התורמים לאנושות. הפוטנציאל הגלום במוח היהודי והישראלי הוא אינסופי, וצריך להשתמש בו לדברים שיתרמו לכמה שיותר אנשים ויפיצו את השמחה והאושר בעולם. אני מאחל לך שתשאפי תמיד להוביל בתחומים הפרודקטיביים, שתעשיות הנשק שלך יקטנו כי לא יהיה בהן צורך, ובמקום תלמדי איך לייצר מזון בצורה יעילה, איך לארגן כבישים וערים ואיך לחלק משאבים בצורה נכונה.

שתובילי גם בתחומים נוספים כגון חינוך ערכי ושוויוני. פעילות ומודעות חברתית ענפה. שתקדמי כבוד לאחר בכל מקום שהוא, מהרחוב דרך הכביש ועד מושב הכנסת. שתובילי באחוזי פשיעה נמוכים ובכוח משטרתי שהציבור יכול לסמוך עליו. שתובילי ברמת האמון של הציבור, שיבחר במנהיגיו מתוך אמונה שלמה ולא מתוך ברירת מחדל וחוסר באלטרנטיבות.

אני מאחל לך שתמשיכי להתפתח ולהפריח את השממה. ישנם מרחבים עצומים בתוכך בהם נדרשת עבודה רבה ואני מקווה שהפיתוח, בהם ובשאר אזורייך, ימשיך. בניית ישובים חדשים, הנחת כבישים ומסילות ברזל, פיתוח התיירות והמסחר, את כל אלו ועוד אני מאחל לך.

אני אוהב אותך מאד, ומאחל לך רק אושר. שמפלס האלימות ירד והאחידות החברתית תגדל. שלא תראי את בנייך ובנותייך בוכים כשאהוביהם נפרדו מהם בטרם עת, שאין להם אוכל או קורת גג, או שהבוס קם על צד שמאל והחליט להתאכזר. שאזרחייך לא ירגישו מופלים מסיבה כלשהי בין אם הם אשכנזים, אתיופים, מזרחים או ערבים ושערכי השוויון, הסובלנות והדמוקרטיה יובילו אותך תמיד.

אני מאחל לך שתמצאי דרך נאותה לסיים את שלב ההקמה שלך, כמו מדינות רבות אחרות שבתחילת דרכן סבלו מקשיים רבים במסגרתם נשפך דם רב. שתוכלי לחיות בדו קיום ושלום אמיתי עם שכנותייך ועם כל שאר העולם. שתוכלי לכונן יחסים דיפלומטיים עם כל מדינה שמצטלבת עם האינטרסים שלך. שאזרחיך יוכלו לטייל בכל מקום בו יתעניינו בעולם ללא פחד.

אני מאחל לך שתדעי רק אושר, שתשאירי את הצער בעבר ותצעדי לעתיד טוב יותר בו ילדייך היקרים יוכלו לחיות בלי דאגה ולהתמקד בנושאים החשובים באמת בחיים – במציאת האושר, האחווה והאהבה ובמימוש החלומות האישיים של כל אחד ואחד מהם.

מזל טוב והמון אהבה
אחד מילדיך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה